Tippek termékfotózáshoz és eladáshoz

termekfoto

Ha saját kezűleg készített dolgokat szeretnél eladni az interneten, mindenképp szükséges fotót készíteni róluk.  Ha fotókat készítessz a blogodra, az olvasóid olyan képeket szeretnének látni, amik vonzzák a tekinteteket. A boltok közötti versenyben egy jó fotó segít kitűnni és azt sugallja, hogy a terméked minőségi és megéri az árát.

Nem számít, milyen géped van, vagy, hogy mennyit tudsz a fotózásról, van néhány kérdés, amit feltehetsz magadnak, mielőtt feltöltesz egy képet az internetre. Mivel a legtöbb oldalon 5 képet engednek feltölteni ahhoz, hogy lenyűgözz valakit, jól kell választanod! Olvasd végig a kamerád használati utasítását és ismerkedj meg a különböző funkciókkal.

1. Mit árulsz és kinek készítetted?

Minden vevő tudni szeretné a termék: részleteit, funkcióit és minőségét.

Képeket árulsz? Tedd őket egy keretben a falra.

Sálakat készítesz? Mutasd meg, hogyan lehet viselni egy próbababán vagy modellen.

iPad tokot árulsz? Mutasd meg, hogyan mutat benne egy iPad.

Gondolkodj úgy, mint ha te lennél a vevő és fotózd le azt, amit te is látni szeretnél, mielőtt megvásárolsz valamit.

2

 

2. Mutasd a részleteket-mindent, ami jellemző a saját kézimunkádra, ami kiemeli a termékedet.

A varrásaid nagyszerűek, talán a te üdvözlőlapjaid vastagabbak-ne hagyd ki ezeket a képedből. Ezek azok a dolgok, amiket meg fogsz említeni a leírásban, és amik le fogják nyűgözni a vevőket.

3

 

3. Legyen pontos a világítás- kerüld a vaku használatát, ha lehet.

Óvakodj a harsány fényektől, ami megváltoztatja a termékedet. A letisztult és zavartalan képek, jó megvilágítással igazán nyerőek. Sokan szeretnek dobozt használni erre a célra, sok online videó van arról, hogyan készítsünk házilag ilyen dobozokat, ha szeretnéd használni őket.

4

4. Perspektívák- mutass be minél több szöget, elölről és hátulról, fentről és közelről és ami belefér.

Mozogj körbe. Mutasd meg a terméket közelről és távolról, elől és hátul. Ne hagyd, hogy a vevő elgondolkozzon vajon mi lehet a nem látszó oldalon, különben ez lehetőséget nyit arra, hogy máshonnan vásároljon.

5

5. Gondolj a háttérre.

A termékednek nem kell versenyeznie a háttérrel. Hagyd a virágos szövetet a fiókban, és ragaszkodj a természetes hátterekhez. Ezek a dolgok jók, ha változatos és széles körben akarsz dolgokat az online web áruházadban eladni úgy, hogy ezek ne nyomják el egymást. Amikor valaki a blogodra kattint és feltűnnek ezek a képek, akkor vonzónak, összefüggő kollekciónak kell lenniük, ami azt sugallja, hogy a terméked magas minőségű és szándékos. A fehér habszivacs táblák olcsók és pont erre a célra tökéletesen megfelelnek.

6
7

Remélem ezek olyan tippek, amikre emlékezni fogsz legközelebb, amikor képeket készítesz az eladásra szánt termékeidről.

Forrás és képek: Craftaholics